Skoči na vsebino

Izkušnje so nova bonbonjera

SpeakUp 2018_Siniša Kanižaj_Eventnika

Izkušnje so nova bonbonjera

Živimo v svetu, kjer z letom v leto vrednost daril v obliki materialnih dobrin pada. Zakaj? Vsi imamo polno vsega. Rože in bombonjere pogosto nimajo več pravega učinka, prav tako marsikdo ne potrebuje še desete verižice. Materialna darila, ki so eksplicitno izbrana za določeno osebo in personalizirana, pokažejo, da osebo dobro poznamo, še vedno igrajo pomembno vlogo v izkazovanju pozornosti. Novo priložnost pa so dobila darila, ki se jih nekako ne da prijeti v roko, pa vseeno prinesejo veliko veselja. Govorim o darilih v obliki izkušenj. 

Kako podariti izkušnjo

Verjetno je že marsikdo slišal, da so za rojstni dan nekoga peljali na izlet – na pohod, kosilo ipd. Že to je v najbolj preprosti obliki darilo izkušnje. Namesto dolgotrajnega izbiranja daril po trgovinah, so se odločili, da ljubljeni osebi podarijo svoj čas in z njo obiščejo kraj, ki ali ji veliko pomeni ali si ga je dolgo želela obiskati. Ne glede na razlog pa je končen rezultat enak – skupni ustvarjeni spomini, ki pogosto ostanejo v naših mislih bistveno dlje kot katerokoli materialno darilo. 

Idejo o podarjanju izkušenj pa lahko dvignemo na še višji nivo kot samo organizacija izleta na priljubljeni kraj. Veliko število ponudnikov najrazličnejših doživetji in aktivnosti se je povezalo s podjetji, ki na enem mestu nam, iskalcem daril, predstavijo že organizirane izkušnje, ki se jih da enostavno podariti v obliki bona ali voucherja. Sedaj je preprosto podariti oddih v dvoje z romantično večerjo ali pa adrenalinski skok s padalom. Različna podjetja zbiranje idej opravijo kar za nas, posledično pa se lahko mi bolje posvetimo temu, da izberemo tisto pravo doživetje za naše darilo. Prav tako je sedaj zelo enostavno pridobiti informacije o ceni, času trajanja, obvezni opremi ipd. za določeno aktivnost, kar naredi našo odločitev bistveno bolj premišljeno. Tako si lahko zagotovimo, da bo naše končno darilo izpeljano točno tako, kot mora biti. 

Po nakupu bona se lahko mi, kot tisti, ki smo kupili darilo, s ponudnikom storitve dogovorimo za termin koriščenja bona za našega obdarovanca. S tem lahko tistemu, ki bo darilo prejel, še olajšamo samo izpeljavo izkušnje, prav tako pa je to nekakšno zagotovilo, da bo naš bon zagotovo uporabil. To je seveda smiselno le, ko vsaj približno poznamo urnik osebe, ki ji darilo podarjamo, kadar nam je urnik popolnoma neznan, pa imamo pri podarjanju izkušnje tudi možnost, da ta del prepustimo obdarovancu. Tako si bo zagotovo določil termin, ki mu popolnoma ustreza, se pa zna zgoditi, da bo pri osebah s polnim urnikom trajalo nekaj dlje časa, da podarjen bon tudi porabi. 

Podari dogodek

Čeprav so vse zgoraj predstavljene ideje na nek način dogodek same po sebi, pa so »pravi« dogodki nekaj drugega. Kot organizatorji dogodkov pod to besedo razumemo planirano javno ali družbeno priložnost, namenjeno povabljenim ali splošni javnosti. Med primere takšnih dogodkov spadajo gledališke predstave, konference, izobraževanja ipd.

Obdarovanje z vstopnicami za različne dogodke je lahko odlična ideja za darilo za nekoga, ki veliko raje uživa v dobri vsebini in malo bolj umirjenem okolju kot na nekem adrenalinskem doživetju. Za tiste bolj umetniške duše je vstopnica na razstavo, klasični koncert, gledališko predstavo, ipd. verjetno odlično darilo. Malo manjkrat pa se kot darila zaenkrat podarjajo vstopnice za dogodke z bolj resnimi tematikami (konference in seminarji). Po našem mnenju je tukaj še veliko neizkoriščenega potenciala, saj lahko med izobraževalnimi dogodki najdemo marsikateri dogodek z visoko vrednostjo. Kvalitetna vsebina s pomembnimi sporočili, ki navdihnejo in izobražujejo, ni običajno ali navadno darilo, vendar če želite osebi podariti nekaj več, nekaj, kar jih bo izzvalo na intelektualnem področju in jim dalo misliti, so vstopnice za takšene dogodke točno to, kar iščete.  

Naš nasvet je, da taka darila kupite osebi, ki jo dobro poznate. Veliko nas spremlja kakšnega motivacijskega govornika, ki ga zelo radi poslušamo, ali pa obožujemo knjige določenega avtorja… Velikokrat sami sebi ne privoščimo vstopnice za kaj takega, zelo veseli pa smo, če se kdo spomni, na kateri dogodek bi resnično radi šli, in nam vstopnico podari za darilo. 

Naj vam podam primer: mama moje prijateljice obožuje Celine Dion, zato ji je družina za njen rojstni dan podarila dve vstopnici za njen koncert, ki bo v juniju v Zagrebu. 

Za iskanje idej za darilo za izkušnje obstaja veliko portalov, ki za nas izberejo najprimernejše darilo. Pri dogodkih pa to ni tako enostavno. Čeprav obstaja nekaj spletnih strani, kjer so navedeni vsi dogodki, ki se odvijajo v določenem kraju, regiji ali pa po Sloveniji, je med njimi težko izbrati tiste, ki zares izstopajo. Pri tem vam lahko pomaga podjetje za organizacijo dogodkov Eventnika , ki bralcem njihovih novičk konstantno dostavlja informacije o novih dogodkov, ki zagotovo prepričajo po svoji vsebini in močnih sporočilih. Če vas torej zanima, kateri »resnejši« dogodek se v tem trenutku najbolj splača podariti, se prijavite na novičke in vaše delo bo bistveno lažje.

Božični čudež 2020_Anže Grabeljšek_Eventnika

Zakaj podariti nekaj drugačnega

Vsak od nas je sicer drugačen, zato nas kot izbira dobrega darila prepričajo najrazličnejše malenkosti in drobnarije. Pomembno je, da pri izbiri pravega darila osebo dobro poznamo. Nesmiselno je, da nekomu podarimo vstopnico za dogodek, z vsebino, ki ga ne zanima. Prav tako nima smisla, da nekomu podarimo skok s padalom, če se ta oseba boji višine.

Izkušnje in dogodki so lahko izredno unikatno darilo, ki ob izvršitvi spodbudijo ustvarjanje spominov. Če smo izbrali dobro in osebi primerno idejo, pa je vse skupaj še toliko večji pokazatelj, kako dobro osebo poznamo, lepi spomini pa ostanejo z obdarovancem za vedno in ne izginejo kot bombonjera po tednu dni. S podarjenimi različnimi aktivnostmi ali vstopnicami za dogodke lahko osebi izpolnimo dolgoročno  željo, popeljemo nekoga na novi kraj ali mu z izbiro pravega dogodka predamo novo znanje. Ključ do dobrega darila je zagotovo poznavanje osebe, kateri bomo darilo prinesli, dodatno pa pripomore k nasmehu na obrazu obdarovanca, da je naše darilo podarjeno iz srca. 

Piše: Tina Cajnkar, Eventnika

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.