Skoči na vsebino

Bombažne vrečke za sejme in konference

unikatne promocijske vrecke z vec logotipi za sejme

Povezovanje blagovnih znamk je zanimiva marketinška ideja, ki prinaša veliko prednosti

– skupen nastop več blagovnih znamk, ki se med sabo povežejo in zasnujejo skupno zgodbo, dobijo tudi več idej in možnosti za razvejanje zgodbe

– kredibilnost se prenaša z ene blagovne znamke na druge, močnejša blagovna znamka lahko okrepi šibkejše, s povezovanjem z šibkejšimi pa hkrati dodatno krepi tudi svoj ugled

– stroški materialov za promocijo se porazdelijo

– vsaka sodelujoča znamka svojim strankam predstavi tudi druge blagovne znamke in s tem se doseg močno poveča.

Vrečke z več logotipi

Vrečke so na voljo v veliko modelih, pa seveda tudi v različnih barvah. Najbolj priljubljene konferenčne vrečke so Westford Mill, ki so na voljo v veliko barvah. To so vrečke iz eko bombaža, ki so izjemno kakovostne in primerne tudi za promocijske materiale na sejmih. Potiskamo jih lahko v barvah – tudi če je na vrečki potiskanih več logotipov, je vsak lahko potiskan v svojih originalnih barvah.

Bombažne vrečke za sejme in konference

Kakovostne bombažne vrečke so spet na voljo v zelo ugodnih variantah, in sicer v naravni, beli in črni barvi. Vrečke so kakovostne in se jih lahko potiska.

Na voljo so tudi vrečke v veliko različnih barvah, med katerimi boste zagotovo našli barvo, ki ustreza vaši celostni podobi. Če se odločite za sodelovanje, lahko vsako podjetje izbere svojo barvo vrečke, vse pa se enako potiskajo.

Zakaj bi za predstavitev na sejmu ali konferenci uporabili bombažne vrečke? 

– so zelo priročne in trpežne, nihče se ne bo urezal nanje, kot se pogosto na papirnatih vrečkah, predvsem pa se ne bodo strgale.

– vrečke iz bombaža so močne in primerne tudi za več sejemskih materialov. Iste vrečke boste lahko uporabili tudi za darila svojim obiskovalcem v pisarni, če jim boste recimo podarilo steklenico vina ali knjigo.

– vrečke iz bombaža bodo ljudje shranili in večkrat uporabili.

Za več informacij o ideji povezovanja med blagovnimi znamkami z namenom učinkovitejšega nastopa na sejmih in konferencah mi lahko pišete – s veseljem vam svetujem. Darja

Več idej za marketinško povezovanje najdete tudi v blogu, ki ga Darilo, ki sezuje pripravlja skupaj z Lenjo Faraguna, Lenja je mojstrica marketinških zgodb.

Še več izdelkov za podporo na vašem sejmu ali konferenci najdete v spletni trgovini tukaj.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.