Samovšečne majčne zgodbe
Samovšečnost kot vir navdiha in gonilo ustvarjalnosti
Samovšečnost
ali samodopadljivost: lastnost nekoga, ki je všeč samemu sebi: samovšečni umetniki; je samovšečen in trmast / samovšečen smehljaj; njegovo samovšečno pripovedovanje, vedenje. (SSKJ).
Nekdo, ki se veseli svojih stvaritev, uživa v ustvarjanju in zna uživati tudi ob pogledu na svoje stvaritve. Nekdo, ki opazi tudi napake v svojih stvaritvah in se zaveda, da s tem pridobiva prostor za izboljšave, kar pa je pravzaprav samo navdih za novo ustvarjanje. Torej človek, ki je sam sebi všeč in se sprejema. (Daria)

Samovšečne majčne zgodbe
Moje videnje ustvarjanja svoje blagovne znamke na majicah sledi nekako tem korakom:
- človek, ki se zaveda svojih ustvarjalnih možnosti in se sprejema (vsaj do neke mere), ustvarja. Piše tekste, pesmi, glasbo …, riše, slika ali kipari, sestavlja, meša, preskuša, deluje tako, da ustvarja nekaj novega.
- Ko ustvarjalec ugotovi, da je ustvaril nekaj (samo)všečnega, kar bi lahko bilo všeč ali kar bi lahko koristilo tudi drugim, jim to ponudi. Pri tem lahko v zameno kaj pričakuje, ali pa tudi ne.
- Ko nastajajo sorodne stvaritve, recimo večkrat enaka storitev, več sorodnih izdelkov … nastaja tudi blagovna znamka. Nekako je treba svoje ustvarjanje poimenovati, ga mogoče celo oblikovati v poslovno idejo. In seveda moramo svojo idejo predstaviti ljudem.
- Če je ideja oblikovana tako, da se lahko zapiše tudi na majice, lahko začnemo oblikovati svojo blagovno znamko na majicah. In tu gremo lahko v dve smeri.
Blagovna znamka majic
Ustvarjalci motivov in grafik za potisk na majicah ustvarjajo svojo blagovno znamko majic zato, da bi z majicami:
- zaslužili
- širili svoje dobro ime
- pridobiti še en poligon za ustvarjanje.
Če recimo slikate slike ali pišete pesmi, si lahko s prodajo podpornih izdelkov širite krog kupcev in podpornikov. Nekdo, ki ne želi kupiti vaše slike, bo morda kupil majico z eno od vaših slik in z vašim posvetilom, da vas na ta način podpre. Nekdo, ki bo kupil vaš glasbeni album za darilo, bo morda zraven kupil še majico ali skodelico z vašim logotipom. Nekdo, ki je kupil vašo knjigo pesmi, bo morda želel imeti katero od njih vedno na očeh na magnetku ali skodelici ali vrečki … In vas bo z nakupom vaših izdelkov dodatno podprl.
Seveda pa je povsem možno, da ustvarjate zgolj motive za majice, ki jih povezuje neka zanimiva zgodba. Povejte ljudem svojo zgodbo in jo podprite s kakovostnimi izdelki in potiskom.
Blagovna znamka, prikazana na majicah
V sklopu svoje celostne grafične podobe pripravite linijo potiskov na majicah, ki jih boste uporabili za promocijska in poslovna darila. S tem boste ljudi nevsiljivo opozorili nase. Je pa seveda pomembno, da se zgodbe lotite na pravi način.
- logotip na majicah pomeni nekako tole: Podarim ti to majico z mojo reklamo in upam, da jo boš nosil in mi tako delal reklamo.
- logotip, vpleten v posvetilo ali razširjen motiv s posebno sporočilno vrednostjo pomeni: Želim se povezati s tabo in ti podarjam to majico, v katero sem vložil precej svoje ustvarjalne energije. Meni se zdi zabavna in uporabna in upam, da to tudi tebi všeč. Hvala, ker mi delaš reklamo.
- ko pa sporočilnost preseže samo reklamiranje in postane recimo uporabno darilo, ga bodo stranke (morda) pripravljene kupiti. Tako vam bodo ljudje plačali, da vas bodo lahko reklamirali. Samovšečno? Morda. Vsekakor pa samozavestno in če bo uspešno, predvsem povezovalno. Če ljudje kupujejo majice z vašo blagovno znamko (in je vaš posel nekaj drugega kot prodaja potiskanih majic), potem to vsekakor pomeni, da ste jim všeč, da so prepoznali vašo dodano vrednost in da vas podpirajo.

Kam naj potiskamo logotip?
Večkrat me vprašate, kam na majicah naj potiskate logotip. Tole je seveda, tako kot čisto vse, kar pišem v prispevkih, moje mnenje. Ampak morda se boste strinjali z mani …
Logotip na srčni strani
- tej blagovni znamki (podjetju, ideji) pripadam. Od tukaj prihajam in to organizacijo zastopam.
Logotip na rokavu
- ta organizacija, društvo, klub, podjetje, zdrušenje … mi je podarilo to majico, da jo lahko nosim. Na nek način me podpirajo in sponzorirajo.
Logotip na tilniku na zunanji strani
- ta majica pripada (samovšečni) blagovni znamki in je plod avtorskega dela. Želimo, da vsi vidijo, da je ta majica ustvarjalna last te blagovne znamke in hkrati si upamo in hočemo povedati, da je ta majica naša stvaritev.
Logotip na tilniku na notranji strani
- to je dejansko podpis oziroma etiketa. Blagovna znamka, ki je ustvarila to majico, da jo z veseljem nosite. Prepoznavna, tako da ne potrebuje dodatne reklame. Vi pa veste, kaj imate.
Logotip ob boku ali ob šivu rokava …
- logotip je možno potiskati ali pa ga lahko pišijete kot všivno etiketo. Običajno se to uporablja za prepoznavne blagovne znamke izdelkov višjega cenovnega ranga, ki se izdelujejo v večjih količinah.
Logotip vključen v osrednjo grafiko
- smo ustvarjalni in znamo sami sebe vključiti v zgodbo
- kolekcija je namenjena ljudem, ki se poznajo med sabo, večkrat tudi zaključeni družbi